tisdag 27 mars 2012

Seedningsloppet...

Den 12 maj är det dags för en liten utmaning som kallas GBG-varvet. Personligen sprang jag inte så bra sist 2.10. Jag hävdar att det inte är jag och jag är onekligen lik min syster på de bilder som maratonfoto skickat till mig. Hur som helst trodde jag att jag kunde använda min tid på Lidingöloppet för att seeda mig. Detta går dessvärre inte då Lidingöloppet är ett terräng lopp. Konstigt att det går att använda varvet tiden för att seeda sig på Lidingöloppet. Och nej, jag e inte bitter.

Hur som helst tog jag reda på detta för sent och min tjurskallighet gjorde att jag vägrade ge varvet extra pengar för att springa ett seedningslopp. Framförallt inte då det skulle kosta mig ca 1kr per minut att springa.

Det var dock två GoTri medlemmar som medverkade på Varvet. I filmen nedan skymtar vi Merup, med startnr 1114, efter 1.27 samt 3.18 och Tiselius efter 2.24.

(Deutschland, Deutschland... )

Snyggt sprungit och snyggt hejat!

GoTri - genom Jesper

1 kommentar: